کد مطلب: 107025
مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل:
همکاري انجمن اولياء و مربيان حرکتي در راستاي رفع مشکلات دستگاه تعليم و تربيت براي کسب موفقيت هاي بيشتر است
تاریخ انتشار : 1393/07/24
نمایش : 1553
همکاري دو نهاد اثرگذار خانه و مدرسه در قالب انجمن اوليا و مربيان ايجاد پيوند ميان خانه و مدرسه و حرکتي در راستاي رفع مشکلات دستگاه تعليم و تربيت براي کسب موفقيت هاي بيشتر است.
غلامرضا اميدزاده مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل ديشب در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه از برگزاري انتخابات انجمن اوليا و مربيان در مدارس شهرستان اردل خبر داد و افزود:با همکاري و ارتباط مستمر انجمن اولياء با مسئولين و مربيان مدرسه مطمئنا سطح آموزشي و تربيتي فرزندانشان فراتر از انتظار خواهد بود.
اميدزاده با اشاره به اين که هدف از تشکيل اين انجمن تنها جذب کمک هاي مالي نيست افزود انجمن اولياء مي توانند با توجه به تخصص هاي مختلفي که دارند مدرسه را در حل مشکلات مختلف کمک کرده و که اين موضوع در نهايت به نفع فرزندان و رشد و شکوفايي جامعه است.

وي در پايان افزود: افزايش سطح آگاهي خانواده، تقويت مشارکت اوليا و مربيان، برگزاري کلاس هاي آموزش خانواده، تصميم گيري در مورد کلاس هاي تقويتي و فوق برنامه وهمچنين نظارت در زمينه گردش مالي مدارس و تامين تجهيزات و نيازها از جمله وظايف انجمن اوليا و مربيان است.
گفتني است انتخابات انجمن اولياء در تاريخ 22 مهرماه با حضور 150 نفر از اولياء و مربيان در دبيرستان دخترانه نجمه شهرستان اردل برگزار شد.
انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg